Szállítással kapcsolatos információk

MILYEN SZÁLLÍTÁSI MÓDOK VANNAK?
- GLS futárszolgálat: 14:00-ig leadott rendelésed aznap feladjuk, így másnap érkezik hozzád.
- GLS csomagpont: 14:00-ig leadott rendelésed aznap feladjuk, így másnap érkezik a csomagpontba. Ha véletlen nem választottál csomagpontot, akkor ne ijedj meg, a visszaigazoló e-mailben a rendelésedre kattintva ki tudod választani a kívánt csomagpontot 
- Bioboltokban történő átvétel: Rendelésed 10 budapesti és 1 szegedi Bio-Barát üzletünkben ingyenesen átveheted. Jellemzően 1 órán belül összekészítjük csomagod, és e-mailben értesítünk.

MIKOR ÉRKEZIK MEG A CSOMAGOM?
- GLS: 14:00-ig leadott rendelésedet aznap, a később beérkezőket pedig másnap készítjük elő, és adjuk át a futárnak. Ha e-mailt kapsz a GLS-től, akkor már összekészítettük a csomagod, és másnapra várhatod is a kézbesítést vagy csomagpontba történő szállítását.
- Üzleteinkbe leadott rendelésed pedig 1-2 órán belül készítjük össze
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
GLS: 14,990 Ft alatt 1490 Ft felette ingyenes a szállítás.

KÜLFÖLDRE IS TUDOK RENDELNI?
Sajnos jelenleg még csak Magyarországon belül tudunk kiszállítást vállalni, de dolgozunk már a környező országokba történő szállításon.
HOGYAN FIZETHETEK?
Vásárlásodat bankkártyás fizetéssel online Apple Pay-el, Google Pay-el vagy bankkártyával, utánvéttel történő fizetés esetén készpénzzel vagy bankkártyával egyenlítheted ki. 


Rendeléssel kapcsolatos információk

HOGYAN RENDELHETEK?
Rendelésed leadása előtt, létre kell hoznod egy fiókot, melyet akár Google vagy Facebook fiókoddal is megtehetsz. A termékeket a kosárba rakás segítségével a kosaradba rakhatod, majd az általános szerződési feltételek elfogadását követően megadhatod a szállítási és fizetési adatokat.
HOGYAN HASZNÁLHATOM FEL AZ AJÁNDÉKKÁRTYÁMAT A WEBOLDALON LEADOTT RENDELÉSEMNÉL?
A weboldalon lévő vásárlásod során a fizetési oldalon található egy mező, ahol beírhatod a kedvezménykódot vagy ajándékkártyát.

HOGYAN FIZETHETEK?
Vásárlásodat bankkártyás fizetéssel online Apple Pay-el, Google Pay-el vagy bankkártyával, utánvéttel történő fizetés esetén készpénzzel vagy bankkártyával egyenlítheted ki. 

Egyéb információk

HOL TALÁLOM AZ ALLERGÉN INFORMÁCIÓKAT?
Minden termék mellett megtalálhatod a termék leírásánál az összetevőket, és az allergén információkat is, de a termék elfogyasztása előtt mindenféleképp tájékozódj a csomagolásról. Ha hibát találsz kérjük jelezd nekünk, és azonnal javítjuk!
HOL TEHETEM FEL A KÉRDÉSEMET?
Minden termékünk mellett az értékelések mellett találhatsz egy Kérdések-Válaszok részt. Itt felteheted kérdésed és a lehető leghamarabb igyekszünk válaszolni. Emellett bátran keress minket messengeren vagy telefonon. 
EGYÉB KÉRDÉSEM LENNE, HOL TEHETEM FEL?
Írj nekünk Messengeren, e-mailben vagy kereshetsz minket telefonon is.
HOGYAN KÖVETHETEM A RENDELÉSEM?
GLS: A csomag összekészítéséről a GLS fog értesítést küldeni, amennyiben bármi elakadás lenne (készlethiány), akkor telefonon keresni fogunk, amint kiszúrtuk a hibát.
OLDAL TETEJÉHEZ