Szállítással kapcsolatos információk
Milyen szállítási módok vannak?
- Futárszolgálat – A rendelést házhoz szállítjuk a megadott címre.
- Csomagautomata – A csomagot egy általad választott csomagautomatába küldjük, ahol bármikor átvehető.
- Csomagolásmentes szállítás– Környezetbarát szállítási lehetőség, ahol a rendelésed műanyag vagy papír csomagolás helyett rekeszekben érkezik. A futár házhoz viszi, és kényelmesen ki tudod pakolni a termékeket, mielőtt visszaadnád a rekeszt. Így elkerülheted a felesleges csomagolóanyagokat, miközben a folyamat gyors és praktikus marad.
- Személyes átvétel – Lehetőség van a rendelésed személyes átvételére az általad választott üzletünkben.
Mikor érkezik meg a csomagom?
- 14:00-ig leadott rendelésedet aznap, a később beérkezőket pedig másnap készítjük elő, és adjuk át a futárnak. Ha e-mailt kapsz a GLS-től, akkor már összekészítettük a csomagod, és másnapra várhatod is a kézbesítést vagy csomagpontba történő szállítását.
- Üzleteinkbe leadott rendelésed pedig 1-2 órán belül készítjük össze
Mennyibe kerül a szállítás?
- GLS: 14,990 Ft alatt 1490 Ft, felette ingyenes a szállítás.
- Csomagolásmentes szállítás: 14,990 Ft alatt 1490 Ft, felette ingyenes a szállítás.
Külföldre is tudok rendelni?
Sajnos jelenleg még csak Magyarországon belül tudunk kiszállítást vállalni, de dolgozunk már a környező országokba történő szállításon.
Hogyan fizethetek?
Vásárlásodat bankkártyás fizetéssel online Apple Pay-el, Google Pay-el vagy bankkártyával, utánvéttel történő fizetés esetén készpénzzel vagy bankkártyával egyenlítheted ki.
Hogyan működik a csomagolásmentes szállítás?
Környezetbarát szállítási lehetőség, ahol a rendelésed műanyag vagy papír csomagolás helyett rekeszekben érkezik. A futár házhoz viszi, és kényelmesen ki tudod pakolni a termékeket, mielőtt visszaadnád a rekeszt. Így elkerülheted a felesleges csomagolóanyagokat, miközben a folyamat gyors és praktikus marad.
Rendeléssel kapcsolatos információk
Hogyan rendelhetek?
Rendelésed leadása előtt, létre kell hoznod egy fiókot, melyet akár Google vagy Facebook fiókoddal is megtehetsz. A termékeket a kosárba rakás segítségével a kosaradba rakhatod, majd az általános szerződési feltételek elfogadását követően megadhatod a szállítási és fizetési adatokat.
Hogyan használhatom fel az ajándékkártyámat a weboldalon leadott rendelésemnél?
A weboldalon lévő vásárlásod során a fizetési oldalon található egy mező, ahol beírhatod a kedvezménykódot vagy ajándékkártyát.
Hogyan fizethetek?
Vásárlásodat bankkártyás fizetéssel online Apple Pay-el, Google Pay-el vagy bankkártyával, utánvéttel történő fizetés esetén készpénzzel vagy bankkártyával egyenlítheted ki.
Egyéb információk
Hol találom az allergén információkat?
Minden termék mellett megtalálhatod a termék leírásánál az összetevőket, és az allergén információkat is, de a termék elfogyasztása előtt mindenféleképp tájékozódj a csomagolásról. Ha hibát találsz kérjük jelezd nekünk, és azonnal javítjuk!
Hol tehetem fel a kérdésemet?
Minden termékünk mellett az értékelések mellett találhatsz egy Kérdések-Válaszok részt. Itt felteheted kérdésed és a lehető leghamarabb igyekszünk válaszolni. Emellett bátran keress minket messengeren vagy telefonon.
Egyéb kérdésem lenne, hol tehetem fel?
Írj nekünk Messengeren, e-mailben vagy kereshetsz minket telefonon is.
Hogyan követhetem a rendelésem?
- GLS: A csomag összekészítéséről a GLS fog értesítést küldeni, amennyiben bármi elakadás lenne (készlethiány), akkor telefonon keresni fogunk, amint kiszúrtuk a hibát.